Báčabeton

Jak prodat kamenný koberec?

Požadavky klienta

Po předchozí negativní zkušenosti klientů s jinou marketingovou agenturou jsme vyslechli představy a očekávání od marketingových aktivit. Tato stavební firma začala po 19 letech fungování prodávat i přes svůj vlastní e-shop. Ve stavebním odvětví bohužel není dokončení objednávky tak jednoduché jako na jiných e-shopech s hotovými produkty, jelikož při nákupu zboží hraje důležitou roli např. výběr různých parametrů, který celý proces značně prodlužuje.

Marsmars řešení

Vše se odehrává v již započaté sezoně, proto jsme museli vyhodnotit nejefektivnější způsoby, jak vytěžit maximum z rozběhnuté sezony. Jelikož stávající web nepůsobí nejatraktivnějším dojmem, dospěli jsme k závěru, že bude klíčové získávat to nejdůležitější – kontakt na potenciálního zákazníka. Na webu jsme zařídili pop-up pro sbírání kontaktů. K tomu se také váže digitalizace současného excelového CRM. Klientům jsme doporučili kvalitní CRM řešení, jejichž implementace je nyní v průběhu. Zároveň jsme sladili i ostatní marketingové kanály. Kompletně jsme předělali nastavení Search Engine Marketingu, SEO, grafické bannery atd. Sladili jsme data se správci Seznamových rozhraní, aby nové změny byly sjednocené v kompletní online prezenci.

  • Dále se vrhneme na úpravy webu pro zjednodušení procesu objednávky, stejně jako předělání celého webu, který je ve výhledu.
  • Začneme pracovat s dalšími marketingovými kanály jako je email marketing či influencer marketing.

Podobné příspěvky